Zhytomyr State University Library

Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку

Дмитрієва С. М. (2009) Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. pp. 172-175.

[thumbnail of 37_44.pdf]
Preview
PDF
37_44.pdf

Download (254kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку: домінуючий тип ставлення до школярів, рівень ціннісного внеску педагога в операційну, емоційну і мотиваційну сфери діяльності учнівського колективу, стиль педагогічного керівництва, особливості ставлення до діалогічного навчання у початковій школі.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Psychology, Speech Therapy and Inclusive Education
Depositing User: Users 341 not found.
Date Deposited: 22 Oct 2009 15:04
Last Modified: 14 Aug 2015 22:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3032
ДСТУ 8302:2015: Дмитрієва С. М. Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. pp. 172-175.

Actions (login required)

View Item
View Item