Дмитрієва С. М. (2009) Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. pp. 172-175.
Preview
37_44.pdf
Download (254kB) | Preview
Abstract
У статті аналізуються психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку: домінуючий тип ставлення до школярів, рівень ціннісного внеску педагога в операційну, емоційну і мотиваційну сфери діяльності учнівського колективу, стиль педагогічного керівництва, особливості ставлення до діалогічного навчання у початковій школі.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
| Divisions: | Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Psychology, Speech Therapy and Inclusive Education |
| Depositing User: | Users 341 not found. |
| Date Deposited: | 22 Oct 2009 15:04 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 22:47 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3032 |
| ДСТУ 8302:2015: | Дмитрієва С. М. Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. pp. 172-175. |


