Смагін І. І. (2009) Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 45. С. 10–14.
Preview
2_45.pdf
Завантажити (281kB) | Preview
Анотація
У статті аналізуються традиційні методологічні засади дослідження теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. Пропонується авторська методологія дослідження, побудована на системно-синергетичному підході. Пропонується вивчати теорію і практику творення навчальних книг у контексті відповідних освітніх систем.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Z Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > Z004 Книги. Написання. Палеографія |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Жовт 2009 08:22 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3045 |
ДСТУ 8302:2015: | Смагін І. І. Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 45. С. 10–14. |