Смагін І. І. (2009) Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 45. pp. 10-14.
Preview
2_45.pdf
Download (281kB) | Preview
Abstract
У статті аналізуються традиційні методологічні засади дослідження теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. Пропонується авторська методологія дослідження, побудована на системно-синергетичному підході. Пропонується вивчати теорію і практику творення навчальних книг у контексті відповідних освітніх систем.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | Z Bibliography. Library Science. Information Resources > Z004 Books. Writing. Paleography |
| Depositing User: | Users 341 not found. |
| Date Deposited: | 23 Oct 2009 11:22 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 22:49 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3045 |
| ДСТУ 8302:2015: | Смагін І. І. Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 45. pp. 10-14. |


