Zhytomyr State University Library

Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів

Смагін І. І. (2009) Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 45. pp. 10-14.

[thumbnail of 2_45.pdf]
Preview
PDF
2_45.pdf

Download (281kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються традиційні методологічні засади дослідження теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. Пропонується авторська методологія дослідження, побудована на системно-синергетичному підході. Пропонується вивчати теорію і практику творення навчальних книг у контексті відповідних освітніх систем.

Item Type: Article
Subjects: Z Bibliography. Library Science. Information Resources > Z004 Books. Writing. Paleography
Depositing User: Users 341 not found.
Date Deposited: 23 Oct 2009 11:22
Last Modified: 14 Aug 2015 22:49
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3045
ДСТУ 8302:2015: Смагін І. І. Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 45. pp. 10-14.

Actions (login required)

View Item
View Item