Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Symbolic Exchange and Advertising in The Information-Based Society

Козловець М. А., Башманівський Д. М. (2019) Symbolic Exchange and Advertising in The Information-Based Society. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (85). С. 36–44. ISSN 2663-7650.

[thumbnail of 6.pdf]
Preview
Текст
6.pdf

Завантажити (332kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології
Користувач: Анастасія Торгонська
Дата подачі: 17 Січ 2020 09:31
Оновлення: 17 Січ 2020 09:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30503

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу