Божик Микола, Огнистий Андрій, Банах Володимир (2019) Підготовка майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів. Фізична культура, спорт та здоров’я нації (8). С. 13–17. ISSN 2071-5285.
13-17.pdf
Завантажити (394kB) | Preview
Анотація
Актуальність теми дослідження. Підготовка вчителів на якісно новому рівні є одним із важливих державних пріоритетів. Головну увагу слід зосередити на підготовці нового покоління вчителів, які зуміють забезпечити розвиток культури здоров’я учнів, підвищити рівень власної загальної культури, складовою якої є культура здоров’я; підвищувати рівень професійної кваліфікації та соціального статусу до рівня, що відповідає їхній ролі в суспільстві. Мета дослідження полягає в забезпеченні ефективної підготовки майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів загальноосвітньої школи. Методи дослідження: теоретичні – вивчення й аналіз літератури; емпіричні – діагностичні; методи математичної статистики. Результати дослідження. Доведено дієвість змодельованої методики підготовки майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів, що вивчалася на прикладі навчальної дисципліни: «Фізичне виховання». Експериментально перевірено ефективність організаційно-педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної готовності майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів загальноосвітньої школи.
Ключові висновки. Узагальнення результатів дослідження дає змогу констатувати, що в ЕГ спостерігається позитивна динаміка сформованості всіх компонентів готовності майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів загальноосвітньої школи, про що свідчать показники середнього балу (СБ). У студентів КГ цей показник збільшився від 3,28 на вхідному контролі до 3,55 на підсумковому (+0,27), а в ЕГ, студенти яких навчалися за авторською методикою, показник середнього балу збільшився від 3,28 до 4,03 бала (+0,75), що на 0,48 бала більше, ніж в КГ.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійно-педагогічна підготовка, організаційно-педагогічні умови, компоненти, критерії, рівні, модель |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 03 Лют 2020 14:02 |
Оновлення: | 03 Лют 2020 14:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30636 |