Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інноваційні здоров’язберігаючі технології при вивченні географії у середній школі

Власенко Р. П., Черниш О. М., Мостіпака Т. П. (2020) Інноваційні здоров’язберігаючі технології при вивченні географії у середній школі. Водні і наземні екосистеми та збереження їх біорізноманіття.. С. 175–178.

[thumbnail of Мостіпака косистеми-страницы-175-178.pdf]
Preview
Текст
Мостіпака косистеми-страницы-175-178.pdf

Завантажити (2MB) | Preview

Анотація

Вимоги часу, стандарти, стереотипи, потреби суспільства вимагають від освітнього процесу постійного реформування. Наряду з освітніми цілями важливою метою сучасної школи є формування освіченої, та здорової особистості, особистості яка націлена на збереження власного здоровʼя та здоровʼя свого оточення через здорове довкілля, здорову планету. Здоров’я підростаючого покоління є запорукою основних джерел щастя, благополуччя та стабільності і розвитку суспільства в цілому. Саме тому наскрізною змістовою лінією вивчення усіх навчальних дисциплін середньої освіти є «Здоров’я і безпека», а серед 10 ключових компетентностей випускника згідно Концепції «Нова українська школа» є екологічна грамотність і здорове життя [8]

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: G Географія. Антропологія. Реставрація > G Географія (Загальне)
Q Наука > QP Фізіологія
Відділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач: Кафедра екології та географії
Дата подачі: 08 Лип 2020 12:03
Оновлення: 08 Лип 2020 12:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31371
ДСТУ 8302:2015: Власенко Р. П., Черниш О. М., Мостіпака Т. П. Інноваційні здоров’язберігаючі технології при вивченні географії у середній школі. Водні і наземні екосистеми та збереження їх біорізноманіття. 2020.. С. 175–178.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу