Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання засобів наочності на уроках української мови та літературного читання в початковій школі

Підгурська В. Ю., Загребельна О. О. (2020) Використання засобів наочності на уроках української мови та літературного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. Т. 1. С. 217–219.

[thumbnail of Ст. Загребельна.pdf]
Preview
Текст
Ст. Загребельна.pdf

Завантажити (383kB) | Preview

Анотація

В освітньому процесі початкової школи важливо розвивати у здобувачів освіти інтерес до навчання опираючись на чуттєве сприймання навчальної інформації. Чим емоційніше сприймання навчального матеріалу, тим краще він засвоюється. Це досягається шляхом активного використання наочних засобів на всіх етапах навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Наочність, літературне читання, нова українська школа
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 17 Вер 2020 12:24
Оновлення: 17 Вер 2020 12:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31499
ДСТУ 8302:2015: Підгурська В. Ю., Загребельна О. О. Використання засобів наочності на уроках української мови та літературного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. 2020. Т. 1. С. 217–219.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу