Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Українське радіо як соціокультурний бренд: крізь призму менеджменту академічної музики.

Обух Л. В. (2019) Українське радіо як соціокультурний бренд: крізь призму менеджменту академічної музики. Культура України..

[thumbnail of 193894-431825-1-SM Радіо.pdf]
Preview
Текст
193894-431825-1-SM Радіо.pdf

Завантажити (255kB) | Preview

Анотація

Культура України : зб. наук. пр. / М-во культури, молоді та спoрту України

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Менеджмент музичного мистецтва,розвиток академічної музики.
Класифікатор: M Музика і книги про музику > ML Музична література
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: Наталія Сергіївна Борисенко
Дата подачі: 07 Жовт 2020 12:03
Оновлення: 07 Жовт 2020 12:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31602
ДСТУ 8302:2015: Обух Л. В. Українське радіо як соціокультурний бренд: крізь призму менеджменту академічної музики.. Культура України. 2019..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу