Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Специфіка формування читацьких інтересів у молодших школярів на уроках літературного читання

Артемій Л. В. (2020) Специфіка формування читацьких інтересів у молодших школярів на уроках літературного читання. Специфiкa фoрмувaння читaцьких iнтересiв мoлoдших шкoлярiв нa урoкaх лiтерaтурнoгo читaння.. С. 201–204.

[thumbnail of стаття_Артемій_(2).PDF]
Preview
pdf
стаття_Артемій_(2).PDF

Завантажити (311kB) | Preview

Анотація

Читацький інтерес є цінною якістю особистості; він співвідноситься з характером процесу читання, включає в себе працю, практичну та теоретичну діяльність, пізнання і творчість як вищий рівень діяльності. Найбільш активно читацькі інтереси формуються саме в початкових класах. Серед показників розвитку читацького інтересу в молодших школярів можна виділити позитивне ставлення до читацької діяльності; зацікавленість конкретними книгами; захоплення процесом читання.Читацький інтерес є цінною якістю особистості; він співвідноситься з характером процесу читання, включає в себе працю, практичну та теоретичну діяльність, пізнання і творчість як вищий рівень діяльності. Найбільш активно читацькі інтереси формуються саме в початкових класах. Серед показників розвитку читацького інтересу в молодших школярів можна виділити позитивне ставлення до читацької діяльності; зацікавленість конкретними книгами; захоплення процесом читання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Специфіка, формування, читацький інтерес, літературне читання
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 26 Лист 2020 10:23
Оновлення: 26 Лист 2020 10:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31812
ДСТУ 8302:2015: Артемій Л. В. Специфіка формування читацьких інтересів у молодших школярів на уроках літературного читання. Специфiкa фoрмувaння читaцьких iнтересiв мoлoдших шкoлярiв нa урoкaх лiтерaтурнoгo читaння. 2020.. С. 201–204.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу