Куликівська С. В. (2020) Літературознавча пропедевтика на уроках класного й позакласного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті... С. 244–247.
Preview
стаття_Куликiвської.PDF
Завантажити (218kB) | Preview
Анотація
Організовуючи процес читання, педагог повинен пам’ятати про такі чинники: жанрову й ідейно-тематичну специфіку художнього твору; психологічні основи самого процесу читання на різних етапах навчання; особливості сприйняття й засвоєння змісту художнього твору учнями початкової школи тощо. Крім того, формування інтересу дитини до свідомого читання не можливе без літературознавчої підготовки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Пропедевтика, класне й позакласне читання, початкова школа |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 26 Лист 2020 11:24 |
Оновлення: | 26 Лист 2020 11:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31816 |
ДСТУ 8302:2015: | Куликівська С. В. Літературознавча пропедевтика на уроках класного й позакласного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. 2020.. С. 244–247. |