Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Літературознавча пропедевтика на уроках класного й позакласного читання в початковій школі

Куликівська С. В. (2020) Літературознавча пропедевтика на уроках класного й позакласного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті... С. 244–247.

[thumbnail of стаття_Куликiвської.PDF]
Preview
pdf
стаття_Куликiвської.PDF

Завантажити (218kB) | Preview

Анотація

Організовуючи процес читання, педагог повинен пам’ятати про такі чинники: жанрову й ідейно-тематичну специфіку художнього твору; психологічні основи самого процесу читання на різних етапах навчання; особливості сприйняття й засвоєння змісту художнього твору учнями початкової школи тощо. Крім того, формування інтересу дитини до свідомого читання не можливе без літературознавчої підготовки.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Пропедевтика, класне й позакласне читання, початкова школа
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 26 Лист 2020 11:24
Оновлення: 26 Лист 2020 11:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31816
ДСТУ 8302:2015: Куликівська С. В. Літературознавча пропедевтика на уроках класного й позакласного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. 2020.. С. 244–247.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу