Бондаренко Х. В. (2020) Особливості роботи вчителя початкових класів з педагогічно занедбаними дітьми. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.. С. 139–141.
Preview
Бондарчук.PDF
Завантажити (400kB) | Preview
Анотація
Найголовнішим завданням педагога є дослідити, за яких умов дитина стала педагогічно занедбаною, застосовувати різні виховні впливи, що враховували б індивідуальні особливості таких дітей. Такі діти потребують особливого підходу. В.О. Сухомлинський вважав, що немає такого становища, яке можна назвати безнадійним, отже немає дитини, яка б не піддавалася педагогічному впливу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Особливості, педагогічно занедбані діти |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 26 Лист 2020 11:56 |
Оновлення: | 26 Лист 2020 12:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31818 |
ДСТУ 8302:2015: | Бондаренко Х. В. Особливості роботи вчителя початкових класів з педагогічно занедбаними дітьми. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. 2020.. С. 139–141. |