Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості роботи вчителя початкових класів з педагогічно занедбаними дітьми

Бондаренко Х. В. (2020) Особливості роботи вчителя початкових класів з педагогічно занедбаними дітьми. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.. С. 139–141.

[thumbnail of Бондарчук.PDF]
Preview
pdf
Бондарчук.PDF

Завантажити (400kB) | Preview

Анотація

Найголовнішим завданням педагога є дослідити, за яких умов дитина стала педагогічно занедбаною, застосовувати різні виховні впливи, що враховували б індивідуальні особливості таких дітей. Такі діти потребують особливого підходу. В.О. Сухомлинський вважав, що немає такого становища, яке можна назвати безнадійним, отже немає дитини, яка б не піддавалася педагогічному впливу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Особливості, педагогічно занедбані діти
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 26 Лист 2020 11:56
Оновлення: 26 Лист 2020 12:05
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31818
ДСТУ 8302:2015: Бондаренко Х. В. Особливості роботи вчителя початкових класів з педагогічно занедбаними дітьми. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. 2020.. С. 139–141.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу