Прачук М. М. (2020) Соціально-педагогічні фактори гендерного виховання дітей молодшого шкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.. С. 188–191.
Preview
Прачук.PDF
Завантажити (287kB) | Preview
Анотація
Наразі головним напрямком у педагогіці є особистісно-орієнтований підхід до кожної дитини, формування всебічно та гармонійно розвиненої особистості, здатної до самопізнання та самоактуалізації. На це значною мірою впливає освітній простір дитини, що супроводжує її від народження і до кінця життя. Тобто від сім’ї, школи до середовища, яке її оточує і в якому вона розвивається і засвоює досвід.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Соціально-педагогічні, фактори, гендер, виховання, діти |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 27 Лист 2020 07:18 |
Оновлення: | 27 Лист 2020 08:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31831 |
ДСТУ 8302:2015: | Прачук М. М. Соціально-педагогічні фактори гендерного виховання дітей молодшого шкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. 2020.. С. 188–191. |