Сударик О. С. (2020) Використання інтерактивних технологій на уроках у початкових класах. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.. С. 202–204.
Preview
Сударик.PDF
Завантажити (409kB) | Preview
Анотація
У наш час велику ціну мають досвідчені особистості, які мають гнучкий розум та володіють комунікативними навичками спілкування. Тому до традиційної системи навчання варто включати й інтерактивні технології, щоб досягти високого рівня мотивації та розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. Саме інтерактивні технології сприяють активізації діяльності учнів початкової школи, розвивають їх творче та критичне мислення, вміння спілкуватися, розмірковувати та приймати рішення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 27 Лист 2020 07:19 |
Оновлення: | 27 Лист 2020 07:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31833 |
ДСТУ 8302:2015: | Сударик О. С. Використання інтерактивних технологій на уроках у початкових класах. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. 2020.. С. 202–204. |