Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики під час розв’язування простих задач в початковій школі

Баранчук І. М. (2020) Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики під час розв’язування простих задач в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 136–139.

[thumbnail of Баранчук_Ы..PDF]
Preview
pdf
Баранчук_Ы..PDF

Завантажити (401kB) | Preview

Анотація

Актуальною є проблема різнобічного розвитку дитини вже на самому початку її життєвого шляху, адже втрати в естетичному вихованні збіднюють внутрішній світ людини. Саме в період початкового навчання дитині потрібна найпильніша увага, піклування та любов учителя. Якщо вчитель задовольнить цю потребу, то пробудить потяг до знань, повагу до себе. Тому уроки і позаурочну роботу в початкових класах треба будувати так, щоб діти відчували себе дослідниками, мали змогу зіставляти, порівнювати, шукати і знаходити істину.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Розвиток, творчі, здібності, урок, математики,розвязування, задача
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 27 Лист 2020 08:04
Оновлення: 27 Лист 2020 08:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31835
ДСТУ 8302:2015: Баранчук І. М. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики під час розв’язування простих задач в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. 2020.. С. 136–139.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу