Баранчук І. М. (2020) Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики під час розв’язування простих задач в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 136–139.
Баранчук_Ы..PDF
Завантажити (401kB) | Preview
Анотація
Актуальною є проблема різнобічного розвитку дитини вже на самому початку її життєвого шляху, адже втрати в естетичному вихованні збіднюють внутрішній світ людини. Саме в період початкового навчання дитині потрібна найпильніша увага, піклування та любов учителя. Якщо вчитель задовольнить цю потребу, то пробудить потяг до знань, повагу до себе. Тому уроки і позаурочну роботу в початкових класах треба будувати так, щоб діти відчували себе дослідниками, мали змогу зіставляти, порівнювати, шукати і знаходити істину.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Розвиток, творчі, здібності, урок, математики,розвязування, задача |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 27 Лист 2020 08:04 |
Оновлення: | 27 Лист 2020 08:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31835 |
ДСТУ 8302:2015: | Баранчук І. М. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики під час розв’язування простих задач в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. 2020.. С. 136–139. |