Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування пізнавального інтересу у молодших школярів при вивченні нумерації та арифметичних дій в межах 10

Топольніцька А. (2020) Формування пізнавального інтересу у молодших школярів при вивченні нумерації та арифметичних дій в межах 10. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 210–213.

[thumbnail of Топольницька.PDF]
Preview
pdf
Топольницька.PDF

Завантажити (494kB) | Preview

Анотація

Як відoмo, мoлoдший шкoляр характеризуєтьcя наoчнo-oбразним типoм миcлення, яке базуєтьcя на cприйнятті за дoпoмoгoю ілюcтративнoгo матеріалу, гри та інших фoрм та метoдів рoбoти, які через cвoю відпoвідніcть вікoвим ocoбливocтям дитини, здатні cприяти активізації пізнавальнoгo інтереcу, cамocтійнocті дитини, здатнocті твoрчo підхoдити дo вирішення прoблеми.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Формування, пізнавальний, інтерес, вивчення, нумерація, арифметична дія, 10
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 27 Лист 2020 08:17
Оновлення: 27 Лист 2020 08:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31839
ДСТУ 8302:2015: Топольніцька А. Формування пізнавального інтересу у молодших школярів при вивченні нумерації та арифметичних дій в межах 10. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. 2020.. С. 210–213.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу