Романюк Р. К. (2020) Методичні аспекти формування поняття «Клітина» в шкільному курсі біології. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology.. С. 40–42. ISSN 2308-5258.
pdfjoiner (7).pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
В статті узагальнено власний досвід та методичні поради вчителів-практиків щодо формування загальнобіологічно-
го поняття «клітина» в шкільному курсі біології. Показано ефективність асоціативного мислення при вивченні клітини; візуалі-
зації матеріалу шляхом застосування дидактичних ігор, складання ментальних карт та опорних схем; постановки питань за
певною ієрархією для розвитку критичного мислення за методом Блума – запам’ятовування, розуміння, застосування, аналіз,
синтез, оцінка (особисте ставлення); інтерактивних; проблемних; словесно-логічних методів. На основі аналізу навчальних
програм з біології доведено поступове ускладнення загальнобіологічного поняття клітини, починаючи з 6-го і до 11-го класу;
спіралеподібний розвиток в учнів уявлення про клітину як структурну і функціональну одиницю життя.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | загальнобіологічне поняття, клітина, методика навчання біології, навчальні програми з біології |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Дата подачі: | 14 Груд 2020 17:54 |
Оновлення: | 18 Груд 2020 13:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31912 |
ДСТУ 8302:2015: | Романюк Р. К. Методичні аспекти формування поняття «Клітина» в шкільному курсі біології. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2020.. С. 40–42. |