Шанскова Т. І. (2020) Професійний розвиток педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у процесі методичної роботи. Педагогіка формування творчої особистості у вищих і загальноосвітніх школах.. С. 45–50.
Preview
Шанскова_стаття.pdf
Завантажити (646kB) | Preview
Анотація
Основні наукові підходи до проблеми професійного розвитку педагогічних працівників ЗДО у методичній роботі: системний, гуманістичний, аксіологічний, особистісний, акмеологічний.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійний розвиток педагогічних працівників ЗДО, акмеологічний підхід, методична робота в ЗДО, методичний кабінет, функції вихователя-методиста ЗДО щодо професійного розвитку педагогічних працівників. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 24 Лют 2021 15:49 |
Оновлення: | 24 Лют 2021 15:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32328 |
ДСТУ 8302:2015: | Шанскова Т. І. Професійний розвиток педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у процесі методичної роботи. Педагогіка формування творчої особистості у вищих і загальноосвітніх школах. 2020.. С. 45–50. |