Романюк Р. К. (2021) Підготовка вчителя біології профільної школи: теорія і практика. Інше. ЖДУ ім. І. Франка.
! текст монографія Євро-Волинь друк.pdf
Завантажити (8MB) | Preview
Анотація
У монографії представлено теоретико-методичні основи неперервної підготовки вчителя
біології до профільного навчання учнів. Детально описано профільне навчання як наукова
проблема, його мета, завдання, принципи і форми організації, структура профільного
навчання. Розкрито становлення ідеї профільності навчання в історії розвитку вітчизняної
педагогічної думки. Здійснено порівняльний аналіз досвіду організації навчання в старшій
школі зарубіжжя, а також окреслено сьогоднішні проблеми і перспективи впровадження
профільної освіти в Україні. Розроблено концептуальні засади та методологічні підходи до
професійної підготовки вчителя біології профільної школи. Представлено авторську модель
неперервної професійної підготовки вчителя біології до профільного навчання
старшокласників. Розкрито форми, методи і освітні технології підготовки вчителя біології
старшої профільної школи. Особливу увагу приділено інтерактивним та ігровим технологіям
навчання, кейс-навчанню, створенню портфоліо, ІКТ навчанню.
Монографія рекомендована науковцям, науково-педагогічним працівникам закладів
вищої і післядипломної педагогічної освіти, здобувачам освіти, вчителям біології
Тип ресурсу: | Звіт (Інше) |
---|---|
Ключові слова: | професійна підготовка вчителя біології, неперервна педагогічна освіта, профільне навчання, профільна старша школа, спеціалізована профільно зорієнтована компетентність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Дата подачі: | 26 Трав 2021 06:09 |
Оновлення: | 26 Трав 2021 06:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32712 |