Басюк Н. А., Осіпчук О. О. (2021) Формування культури поведінки дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з суспільним довкіллям. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи..
Preview
Басюк.PDF
Завантажити (316kB) | Preview
Анотація
У закладі дошкільної освіти діти мають засвоїти великий обсяг знань про правила поведінки і навчитися їх виконувати. Вихователі приділяють велику увагу формуванню їх поведінки на заняттях, в іграх, праці, в процесі ознайомлення з суспільним довкіллям.
Змістову структуру культури поведінки дітей старшого дошкільного віку ми розглядаємо як єдність трьох компонентів: когнітивного, емоційно- мотиваційного і комунікативно-поведінкового.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 15 Черв 2021 14:50 |
Оновлення: | 15 Черв 2021 14:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32815 |
ДСТУ 8302:2015: | Басюк Н. А., Осіпчук О. О. Формування культури поведінки дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з суспільним довкіллям. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. 2021.. |