Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання інноваційних технологій математичної освіти в практиці підготовки майбутніх учителів початкової школи

Рудницька Н. Ю. (2021) Використання інноваційних технологій математичної освіти в практиці підготовки майбутніх учителів початкової школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи..

[thumbnail of Рудницька.PDF]
Preview
pdf
Рудницька.PDF

Завантажити (324kB) | Preview

Анотація

Наближеною до інтегрованого навчання є технологія розвитку критичного мислення. Педагоги-практики цю технологію перш за все асоціюють з методами "Мозкового штурму", "Асоціативного куща" та "Кубування". Останнім часом усе актуальнішим стає і метод "Шести капелюхів" Едварда де Боно, який призначений розділити процес мислення на шість різних режимів відповідно до капелюха певного кольору.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 15 Черв 2021 14:52
Оновлення: 15 Черв 2021 14:52
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32819
ДСТУ 8302:2015: Рудницька Н. Ю. Використання інноваційних технологій математичної освіти в практиці підготовки майбутніх учителів початкової школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. 2021..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу