Zhytomyr State University Library

Особливості самоставлення педагогів-початківців

Заброцький М. М. (2008) Особливості самоставлення педагогів-початківців. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Т. 7, № 15. pp. 89-92.

[thumbnail of 12.pdf]
Preview
PDF
12.pdf

Download (125kB) | Preview

Abstract

В статті показано, що професійне становлення педагога вимагає цілеспрямованого формування професійної свідомості, розкривається провідна роль самопізнання у цьому процесі, представлені та обговорюються результати емпіричного вивчення особливостей самоставлення майбутніхпедагогів та педагогів-початківців на етапі професійної адаптації.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійна адаптація, професійна свідомість, рефлексія, самоставлення.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Social and Applied Psychology
Depositing User: Users 475 not found.
Date Deposited: 05 Nov 2009 11:49
Last Modified: 14 Aug 2015 23:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3284
ДСТУ 8302:2015: Заброцький М. М. Особливості самоставлення педагогів-початківців. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. 2008. Т. 7, № 15. pp. 89-92.

Actions (login required)

View Item
View Item