Заброцький М. М. (2008) Особливості самоставлення педагогів-початківців. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Т. 7, № 15. pp. 89-92.
Preview
12.pdf
Download (125kB) | Preview
Abstract
В статті показано, що професійне становлення педагога вимагає цілеспрямованого формування професійної свідомості, розкривається провідна роль самопізнання у цьому процесі, представлені та обговорюються результати емпіричного вивчення особливостей самоставлення майбутніхпедагогів та педагогів-початківців на етапі професійної адаптації.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | професійна адаптація, професійна свідомість, рефлексія, самоставлення. |
| Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
| Divisions: | Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Social and Applied Psychology |
| Depositing User: | Users 475 not found. |
| Date Deposited: | 05 Nov 2009 11:49 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 23:16 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3284 |
| ДСТУ 8302:2015: | Заброцький М. М. Особливості самоставлення педагогів-початківців. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. 2008. Т. 7, № 15. pp. 89-92. |


