Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Реалізація принципу наочності в аспекті активізації навчально- пізнавальної діяльності учнів початкових класів

Висоцька Л. М., Гордієнко О. А. (2021) Реалізація принципу наочності в аспекті активізації навчально- пізнавальної діяльності учнів початкових класів. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи..

[thumbnail of Висоцька.PDF]
Preview
pdf
Висоцька.PDF

Завантажити (298kB) | Preview

Анотація

Застосування засобів наочності дає можливість учневі безпосередньо сприймати інформацію про предмет навчання, відчувати, торкатися його, створює безпосередній зв’язок навчання з досвідом та навколишнім світом.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 16 Черв 2021 07:22
Оновлення: 16 Черв 2021 07:22
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32841
ДСТУ 8302:2015: Висоцька Л. М., Гордієнко О. А. Реалізація принципу наочності в аспекті активізації навчально- пізнавальної діяльності учнів початкових класів. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. 2021..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу