Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості уявлень вчителів-початківців про невербальні патерни рольової поведінки

Заброцький М. М. (2009) Особливості уявлень вчителів-початківців про невербальні патерни рольової поведінки. Актуальні проблеми психології: Зб. наукових праць/ Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Т. 7: Еко, № 19. С. 141–144.

Анотація

В статті обговорюються результати експериментального вивчення динаміки уявлень
молодих вчителів про невербальні патерни рольової поведінки на етапі їх професійної
адаптації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна адаптація, педагогічне спілкування, рольова поведінка, невербальні патерни рольової поведінки.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Користувачі 475 не знайдено.
Дата подачі: 05 Лист 2009 09:50
Оновлення: 14 Серп 2015 20:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3285
ДСТУ 8302:2015: Заброцький М. М. Особливості уявлень вчителів-початківців про невербальні патерни рольової поведінки. Актуальні проблеми психології: Зб. наукових праць/ Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. 2009. Т. 7: Еко, № 19. С. 141–144.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу