Заброцький М. М. (2009) Особливості уявлень вчителів-початківців про невербальні патерни рольової поведінки. Актуальні проблеми психології: Зб. наукових праць/ Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Т. 7: Еко, № 19. С. 141–144.
Preview
13.pdf
Завантажити (143kB) | Preview
Анотація
В статті обговорюються результати експериментального вивчення динаміки уявлень
молодих вчителів про невербальні патерни рольової поведінки на етапі їх професійної
адаптації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна адаптація, педагогічне спілкування, рольова поведінка, невербальні патерни рольової поведінки. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Користувачі 475 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2009 09:50 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3285 |
ДСТУ 8302:2015: | Заброцький М. М. Особливості уявлень вчителів-початківців про невербальні патерни рольової поведінки. Актуальні проблеми психології: Зб. наукових праць/ Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. 2009. Т. 7: Еко, № 19. С. 141–144. |