Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Індивідуальний підхід до навчання учнів початкових класів в умовах Нової української школи

Сліпченко К. В., Федоренко А. П. (2021) Індивідуальний підхід до навчання учнів початкових класів в умовах Нової української школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи..

[thumbnail of Сліпченко__Федоренко.PDF]
Preview
pdf
Сліпченко__Федоренко.PDF

Завантажити (311kB) | Preview

Анотація

реалізація індивідуального підходу в процесі навчання допомагає оптимізувати процес передавання й засвоєння знань, умінь, досвіду та допомагає розкрити потенціал кожного здобувача освіти. Учитель повинен пам’ятати, що кожен учень – це особистість, яка має свій темперамент, звички, здібності. Саме тому кожен педагог у навчальному процесі повинен використовувати індивідуальний підхід, що забезпечить ефективність засвоєння знань кожним учнем.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 16 Черв 2021 08:02
Оновлення: 16 Черв 2021 08:05
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32853
ДСТУ 8302:2015: Сліпченко К. В., Федоренко А. П. Індивідуальний підхід до навчання учнів початкових класів в умовах Нової української школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. 2021..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу