Сліпченко К. В., Федоренко А. П. (2021) Індивідуальний підхід до навчання учнів початкових класів в умовах Нової української школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи..
Preview
Сліпченко__Федоренко.PDF
Завантажити (311kB) | Preview
Анотація
реалізація індивідуального підходу в процесі навчання допомагає оптимізувати процес передавання й засвоєння знань, умінь, досвіду та допомагає розкрити потенціал кожного здобувача освіти. Учитель повинен пам’ятати, що кожен учень – це особистість, яка має свій темперамент, звички, здібності. Саме тому кожен педагог у навчальному процесі повинен використовувати індивідуальний підхід, що забезпечить ефективність засвоєння знань кожним учнем.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 16 Черв 2021 08:02 |
Оновлення: | 16 Черв 2021 08:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32853 |
ДСТУ 8302:2015: | Сліпченко К. В., Федоренко А. П. Індивідуальний підхід до навчання учнів початкових класів в умовах Нової української школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. 2021.. |