Устецька М. О., Підгурська В. Ю. (2021) Storytelling як засіб розвитку комунікативної компетентності здобувачів освіти. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
Preview
Устецька_2.PDF
Завантажити (323kB) | Preview
Анотація
Використання в практиці початкової школи методу Storytelling мотивує учнів до навчальної діяльності, пізнання чогось нового, незвичайного, сприяє їхньому загальному розвитку та усвідомленню мети своєї діяльності.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Дата подачі: | 16 Черв 2021 11:34 |
| Оновлення: | 16 Черв 2021 11:35 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32857 |
| ДСТУ 8302:2015: | Устецька М. О., Підгурська В. Ю. Storytelling як засіб розвитку комунікативної компетентності здобувачів освіти. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. 2021. |


