Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування пізнавальних інтересів здобувачів початкової освіти засобами ігрових технологій на уроках літературного читання

Зімірович К. В., Гордієнко О. А. (2021) Формування пізнавальних інтересів здобувачів початкової освіти засобами ігрових технологій на уроках літературного читання. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи..

[thumbnail of Зімірович.PDF]
Preview
pdf
Зімірович.PDF

Завантажити (316kB) | Preview

Анотація

Формування успішної, творчої, працездатної особистості є одним із вагомих завдань, які постають перед сучасною українською освітою, зокрема й початковою. Пріоритетне значення в цьому процесі має підготовка дитини до свідомого, дорослого, самостійного життя, а також формування ключових компетентностей.Так, учні мають бути здатними до самовдосконалення та саморозвитку, а стійкі знання, уміння й навички неможливі без самоосвіти й самовдосконалення, і цей процес неможливий без постійно зростаючого інтересу до навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 16 Черв 2021 08:58
Оновлення: 16 Черв 2021 08:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32863
ДСТУ 8302:2015: Зімірович К. В., Гордієнко О. А. Формування пізнавальних інтересів здобувачів початкової освіти засобами ігрових технологій на уроках літературного читання. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. 2021..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу