Казмірчук О. А., Гордієнко О. А. (2021) Використання ігор на уроках мовно-літературної галузі в початковій школі. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи..
Preview
Казмірчук.PDF
Завантажити (478kB) | Preview
Анотація
Останнім часом в педагогіці, як і в багатьох інших галузях науки, відбувається перебудова практики й методів роботи. Вибір методів навчання залежить від цілей і завдань навчання, ступеня складності, новизни і змістовності навчального матеріалу, а також від вікових та індивідуальних особливостей учнів, умов навчання в школі, професійних можливостей самого вчителя.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 16 Черв 2021 09:00 |
Оновлення: | 16 Черв 2021 09:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32867 |
ДСТУ 8302:2015: | Казмірчук О. А., Гордієнко О. А. Використання ігор на уроках мовно-літературної галузі в початковій школі. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. 2021.. |