Козій Д. З., Гордієнко О. А. (2021) Теоретичні засади формування пізнавальної активності молодших школярів у навчальному процесі початкової школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
Preview
Козій.PDF
Завантажити (483kB) | Preview
Анотація
У молодшому шкільному віці особливе місце належить емоційному ставленню школяра до світу, саме тому розвиток емоційної складової в пізнавальної діяльності в цьому віці є одним із ключових.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Дата подачі: | 16 Черв 2021 12:04 |
| Оновлення: | 16 Черв 2021 12:11 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32868 |
| ДСТУ 8302:2015: | Козій Д. З., Гордієнко О. А. Теоретичні засади формування пізнавальної активності молодших школярів у навчальному процесі початкової школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. 2021. |


