Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні засади формування пізнавальної активності молодших школярів у навчальному процесі початкової школи

Козій Д. З., Гордієнко О. А. (2021) Теоретичні засади формування пізнавальної активності молодших школярів у навчальному процесі початкової школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи..

[thumbnail of Козій.PDF]
Preview
pdf
Козій.PDF

Завантажити (483kB) | Preview

Анотація

У молодшому шкільному віці особливе місце належить емоційному ставленню школяра до світу, саме тому розвиток емоційної складової в пізнавальної діяльності в цьому віці є одним із ключових.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 16 Черв 2021 09:04
Оновлення: 16 Черв 2021 09:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32868
ДСТУ 8302:2015: Козій Д. З., Гордієнко О. А. Теоретичні засади формування пізнавальної активності молодших школярів у навчальному процесі початкової школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. 2021..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу