Прищепа О. Р. (2021) Взаємозв’язок сім’ї і школи в моральному вихованні молодших школярів. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
Preview
Прищепа.PDF
Завантажити (393kB) | Preview
Анотація
Дитина засвоює саме в сім’ї морально-етичні принципи та загальнолюдські поняття, на яких ґрунтується педагогічний досвід народу: добро і зло, правда і кривда, корисне і шкідливе. У вирішенні завдань усебічного розвитку та виховання особистості значення батьківського авторитету, єдності сім’ї і школи важко переоцінити
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Дата подачі: | 16 Черв 2021 12:39 |
| Оновлення: | 16 Черв 2021 12:41 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32877 |
| ДСТУ 8302:2015: | Прищепа О. Р. Взаємозв’язок сім’ї і школи в моральному вихованні молодших школярів. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. 2021. |


