Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів початкової школи засобами проєктних технологій

Сударик О. С. (2021) Педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів початкової школи засобами проєктних технологій. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи..

[thumbnail of Сударик.PDF]
Preview
pdf
Сударик.PDF

Завантажити (486kB) | Preview

Анотація

Психологи й педагоги вважають молодший шкільний вік сенситивним для процесу соціалізації та соціального розвитку дитини. Новий соціальний статус "учня", зміна провідного виду діяльності, виникнення нових взаємин із дорослими, однолітками та соціумом у цілому активно сприяють появі нових соціальних потреб і навичок взаємодії в новому соціальному середовищі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 16 Черв 2021 09:39
Оновлення: 16 Черв 2021 09:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32878
ДСТУ 8302:2015: Сударик О. С. Педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів початкової школи засобами проєктних технологій. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. 2021..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу