Магдич Т. П. (2018) Робота над есе як метод формування ключових компетентностей учнів 10-11-х класів на уроках української мови. Формування ключових компетентностей учнів 10-11-х класів на уроках української мови. Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Філологія та лінгводидактика в умовах євроінтеграції: реалії і перспективи» (25–26 жовтня 2018 р.).. С. 109–112.
Магдич_Тези.pdf
Завантажити (419kB) | Preview
Анотація
На часі сучасні технології, методи, вміння та навички, що дадуть змогу випускникові школи реалізуватися у житті у будь-якій обраній ним професійній сфері.
Детальнішого розгляду потребують ключові компетентності та їх формування у процесі навчання. Саме тому висвітлення та опрацювання основних методів формування ключових компетентностей на уроках української мови у 10-11-х класах є актуальною проблемою часу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR |
Користувач: | Тетяна Магдич |
Дата подачі: | 18 Черв 2021 19:48 |
Оновлення: | 18 Черв 2021 19:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32935 |
ДСТУ 8302:2015: | Магдич Т. П. Робота над есе як метод формування ключових компетентностей учнів 10-11-х класів на уроках української мови. Формування ключових компетентностей учнів 10-11-х класів на уроках української мови. Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Філологія та лінгводидактика в умовах євроінтеграції: реалії і перспективи» (25–26 жовтня 2018 р.). 2018.. С. 109–112. |