Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування читацької грамотності на уроках української мови учнів 10-11-х класів на основі компетентнісного підходу

Магдич Т. П. (2018) Формування читацької грамотності на уроках української мови учнів 10-11-х класів на основі компетентнісного підходу. Книга в академічному дискурсі: філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти: збірник наукових праць (за матеріалами всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції).. С. 155–159.

[thumbnail of ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ ГРАМОТНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ_1.pdf]
Preview
Текст
ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ ГРАМОТНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ_1.pdf

Завантажити (603kB) | Preview

Анотація

Розглянуто компетентнісно орієнтовані методи та засоби навчання укранської мови, зокрема питання формування читацької грамотності учнів 10-11-х класів як навичку 21 століття

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Тетяна Магдич
Дата подачі: 19 Черв 2021 09:10
Оновлення: 19 Черв 2021 09:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32939
ДСТУ 8302:2015: Магдич Т. П. Формування читацької грамотності на уроках української мови учнів 10-11-х класів на основі компетентнісного підходу. Книга в академічному дискурсі: філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти: збірник наукових праць (за матеріалами всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції). 2018.. С. 155–159.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу