Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Міфотворчість засобами реклами у філософії Ролана Барта

Слюсар М. В. (2021) Міфотворчість засобами реклами у філософії Ролана Барта. In: Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 13-14 травня 2021 року, Тернопіль : Вектор.

[thumbnail of Слюсар_М_Барт.pdf]
Preview
Текст
Слюсар_М_Барт.pdf

Завантажити (515kB) | Preview

Анотація

Глобалізаційні процеси значною мірою сприяли тотальній технізації
життєдіяльності людини, одним із проявів якої є перманентне включення її
в інформаційний простір. Останній характеризується збільшенням обсягів
реклами, введення її у контекст буденного життя індивідів.
Рекламу як інструмент міфотворчості одним з перших у філософських
науках розглядав Ролан Барт.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Плакат)
Ключові слова: філософія Р.Барта, міфотворчість, символічний обмін, філософія реклами
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології
Користувач: Користувачі 1475 не знайдено.
Дата подачі: 22 Черв 2021 11:30
Оновлення: 22 Черв 2021 11:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32949

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу