Слюсар М. В. (2021) Міфотворчість засобами реклами у філософії Ролана Барта. In: Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 13-14 травня 2021 року, Тернопіль : Вектор.
Preview
Слюсар_М_Барт.pdf
Завантажити (515kB) | Preview
Анотація
Глобалізаційні процеси значною мірою сприяли тотальній технізації
життєдіяльності людини, одним із проявів якої є перманентне включення її
в інформаційний простір. Останній характеризується збільшенням обсягів
реклами, введення її у контекст буденного життя індивідів.
Рекламу як інструмент міфотворчості одним з перших у філософських
науках розглядав Ролан Барт.
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Плакат) |
---|---|
Ключові слова: | філософія Р.Барта, міфотворчість, символічний обмін, філософія реклами |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології |
Користувач: | Користувачі 1475 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Черв 2021 11:30 |
Оновлення: | 22 Черв 2021 11:35 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32949 |