Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетингові дослідження

Павловська Л. Д., Павловський Д. В. (2017) Маркетингові дослідження. О.О. Євенок.

[thumbnail of Павловська Л.Д., Павловський Д.В. Маркетинг. дослідження.Навч. посібник.pdf]
Preview
Текст
Павловська Л.Д., Павловський Д.В. Маркетинг. дослідження.Навч. посібник.pdf

Завантажити (890kB) | Preview
Тип ресурсу: Книга
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 14 Вер 2021 16:34
Оновлення: 14 Вер 2021 16:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33172

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу