Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Наукові підходи до дослідження освітнього простору при вивчені освітньої компоненти «Картографія з основами топографії» у здобувачів вищої освіти

Костюк В. С., Гарбар О. В. (2021) Наукові підходи до дослідження освітнього простору при вивчені освітньої компоненти «Картографія з основами топографії» у здобувачів вищої освіти. Теорія і методика професійної освіти.. С. 157–161.

[thumbnail of Костюк, Гарбар.pdf]
Preview
Текст
Костюк, Гарбар.pdf

Завантажити (218kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: освітнє середовище, підходи до дослідження освітнього середовища, картографія з основами топографії, компетентності, методика навчання вчителів географії.
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач: Кафедра екології та географії
Дата подачі: 02 Лист 2021 21:20
Оновлення: 02 Лист 2021 21:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33334
ДСТУ 8302:2015: Костюк В. С., Гарбар О. В. Наукові підходи до дослідження освітнього простору при вивчені освітньої компоненти «Картографія з основами топографії» у здобувачів вищої освіти. Теорія і методика професійної освіти. 2021.. С. 157–161.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу