Костюк В. С., Гарбар О. В. (2021) Наукові підходи до дослідження освітнього простору при вивчені освітньої компоненти «Картографія з основами топографії» у здобувачів вищої освіти. Теорія і методика професійної освіти.. С. 157–161.
Preview
Костюк, Гарбар.pdf
Завантажити (218kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | освітнє середовище, підходи до дослідження освітнього середовища, картографія з основами топографії, компетентності, методика навчання вчителів географії. |
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра екології та географії |
Користувач: | Кафедра екології та географії |
Дата подачі: | 02 Лист 2021 21:20 |
Оновлення: | 02 Лист 2021 21:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33334 |
ДСТУ 8302:2015: | Костюк В. С., Гарбар О. В. Наукові підходи до дослідження освітнього простору при вивчені освітньої компоненти «Картографія з основами топографії» у здобувачів вищої освіти. Теорія і методика професійної освіти. 2021.. С. 157–161. |