Сударик О. С. (2021) Проектні технології формування соціальної компетентності учнів початкової школи. Сучасна початкова освіта в поглядах молодих науковців. С. 151–158.
Preview
Стаття, Сударик О.С. в ел.бібл..pdf
Завантажити (254kB) | Preview
Анотація
використання проектних технологій створює сприятливі умови для формування соціальної компетентності молодших школярів, оскільки вони сприяють набуттю дітьми досвіду працювати в колективі, виконувати різні соціальні ролі, приймати спільне рішення у розв’язанні проблемних життєвих ситуацій тощо. Подальші наші дослідження можуть бути спрямовані на обґрунтування та перевірку інших інноваційних технологій формування соціальної компетентності молодших школярів.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | проектні технології, компетентність, соціальна компетентність учнів початкової школи. |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Дата подачі: | 12 Лист 2021 00:43 |
| Оновлення: | 12 Лист 2021 00:43 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33375 |
| ДСТУ 8302:2015: | Сударик О. С. Проектні технології формування соціальної компетентності учнів початкової школи. Сучасна початкова освіта в поглядах молодих науковців. 2021. С. 151–158. |


