Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості організації економічного аналізу маркетингової діяльності проєктним методом

Іваненко В. О., Клімова І. О. (2021) Особливості організації економічного аналізу маркетингової діяльності проєктним методом. ХНАДУ.

[thumbnail of 26_11_21_Іваненко_Клімова_тези.pdf]
Preview
Текст
26_11_21_Іваненко_Клімова_тези.pdf

Завантажити (294kB) | Preview

Анотація

Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції

Тип ресурсу: Інше
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 11 Січ 2022 07:26
Оновлення: 11 Січ 2022 07:26
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33566

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу