Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Основні етапи створення 3D-моделей для комп’ютерної гри рівня AAA

Дорош Р. О. (2022) Основні етапи створення 3D-моделей для комп’ютерної гри рівня AAA. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Інформаційні технології та моделювання систем", присвячена 100-річчю Поліського національного університету. С. 38–40.

[thumbnail of Збірник_ІТтаМС_2022_до друку-38-40.pdf]
Preview
Текст
Збірник_ІТтаМС_2022_до друку-38-40.pdf

Завантажити (467kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Ярослава Богданівна Сікора
Дата подачі: 25 Черв 2022 13:34
Оновлення: 25 Черв 2022 13:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34211

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу