Гордієнко О. А. (2022) Тестові завдання для самоконтролю оволодіння студентами закладів вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» освітньої компоненти «Виразне читання». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Метод.Вир.читання-1.pdf
Завантажити (694kB) | Preview
Анотація
Тестові завдання розроблено для самоконтролю оволодіння студентами вибірковою
освітньою компонентою підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої
освіти спеціальності «Початкова освіта» «Виразне читання». Тестові завдання
розроблено у відповідності з чинними навчальними програмами та побудовано за
принципом програмованої перевірки знань з усіх тем курсу, що дозволяє проаналізувати,
наскільки повно засвоєний матеріал студентами. Завдання в тестовій формі можуть бути
застосовані для реалізації як навчальної, так і контролюючої функцій.
Тип ресурсу: | Інше |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 30 Черв 2022 07:00 |
Оновлення: | 30 Черв 2022 07:07 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34295 |