Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі

Антонов Є. В. (2022) Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (14). С. 30–42. ISSN 2786-4952.

[thumbnail of 2295-Текст статті-2304-1-10-20220822.pdf]
Preview
Текст
2295-Текст статті-2304-1-10-20220822.pdf

Завантажити (262kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олена Євгеніївна Антонова
Дата подачі: 23 Серп 2022 09:36
Оновлення: 23 Серп 2022 09:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34417

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу