Антонов Є. В. (2022) Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (14). С. 30–42. ISSN 2786-4952.
Preview
2295-Текст статті-2304-1-10-20220822.pdf
Завантажити (262kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Олена Євгеніївна Антонова |
Дата подачі: | 23 Серп 2022 09:36 |
Оновлення: | 23 Серп 2022 09:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34417 |