Гавриловська К. П., Дем'янчук Ю. Ю. (2022) Тренінгові техніки як засіб формування толерантності в системі інклюзивної освіти. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки.. № 13. С. 49–54. ISSN 2522-1876.
Preview
Стаття про тренінг.pdf
Завантажити (278kB) | Preview
Анотація
Сучасна система освіти переживає період значних трансформацій, пов’язаних із включенням дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище. Інклюзивне навчання передбачає існування позитивних міжособистісних стосунків у класі. Важливою умовою налагодження сприятливих міжособистісних стосунків у інклюзивних класах є наявність сформованого толерантного середовища.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | тренінг, толерантність, ТРЕНІНГОВІ ТЕХНІКИ, ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ, ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Юля Дем'янчук |
Дата подачі: | 24 Жовт 2022 21:09 |
Оновлення: | 24 Жовт 2022 21:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34623 |
ДСТУ 8302:2015: | Гавриловська К. П., Дем'янчук Ю. Ю. Тренінгові техніки як засіб формування толерантності в системі інклюзивної освіти. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки.. 2022. № 13. С. 49–54. |