Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Тренінгові техніки як засіб формування толерантності в системі інклюзивної освіти

Гавриловська К. П., Дем'янчук Ю. Ю. (2022) Тренінгові техніки як засіб формування толерантності в системі інклюзивної освіти. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки.. № 13. С. 49–54. ISSN 2522-1876.

[thumbnail of Стаття про тренінг.pdf]
Preview
Текст
Стаття про тренінг.pdf

Завантажити (278kB) | Preview

Анотація

Сучасна система освіти переживає період значних трансформацій, пов’язаних із включенням дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище. Інклюзивне навчання передбачає існування позитивних міжособистісних стосунків у класі. Важливою умовою налагодження сприятливих міжособистісних стосунків у інклюзивних класах є наявність сформованого толерантного середовища.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: тренінг, толерантність, ТРЕНІНГОВІ ТЕХНІКИ, ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ, ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Юля Дем'янчук
Дата подачі: 24 Жовт 2022 21:09
Оновлення: 24 Жовт 2022 21:09
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34623
ДСТУ 8302:2015: Гавриловська К. П., Дем'янчук Ю. Ю. Тренінгові техніки як засіб формування толерантності в системі інклюзивної освіти. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки.. 2022. № 13. С. 49–54.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу