Ковбасюк Т. Л. (2009) Розвиток самостійності учнів основної школи в процесі формування вмінь працювати з історичними джерелами. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 47. С. 126–133.
25_47_.pdf
Завантажити (192kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено методичну систему з формування вмінь працювати з історичними джерелами, в основу якої покладено принцип зростання рівня самостійності учнів основної школи під час роботи з досліджуваним історичним матеріалом. Проаналізовано етапи роботи вчителя та учнів з формування вмінь працювати з історичним джерелом на прикладі використання фрагменту літопису. Уточнено зміст понять "вміння", "навичка", "прийом навчальної діяльності". Подано пам’ятки для опрацювання писемних історичних джерел.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 17 Лист 2009 11:41 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3476 |
ДСТУ 8302:2015: | Ковбасюк Т. Л. Розвиток самостійності учнів основної школи в процесі формування вмінь працювати з історичними джерелами. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 47. С. 126–133. |