Михайлова О. С., Гуманкова О. С., Григор’єва Т. Ю. (2021) Використання драматизації у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку. Аrs Linguodidacticae (6). С. 21–28.
241168-Текст статті-553320-1-10-20210930.pdf
Завантажити (2MB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто використання драматизації в процесі викладання англійської мови як один із найважливіших засобів навчання, що сприяє розвитку природних здібностей учнів та підвищенню пізна-вального інтересу до вивчення іноземної мови. Проаналізовано наукові підходи до поняття «драмати-зація» та визначено сутнісні характеристики драматизації в процесі навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку. На основі аналізу методичної літератури виявлено переваги використання драматизації у навчанні іноземних мов дітей молодшого шкільного віку та доведено важливість їх вико-ристання на початковому етапі навчання. Представлено практичну ілюстрацію уроку англійської мови на початковому етапі навчання з використанням драматизації (на прикладі казки) та акцентовано ува-гу на тому, що зміни в навчальному процесі ставлять нові вимоги до діяльності вчителя, яка орієнто-вана на учня як культуротворчу особистість, що викликає необхідність по-новому підійти до проблеми викладання англійської мови в початковій школі.Ключові слова: драматико-педагогічні технології, драматизація, англійська мова, учні початкової школи, засіб навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | В. С. Кравець |
Дата подачі: | 30 Лист 2022 13:30 |
Оновлення: | 30 Лист 2022 13:35 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34898 |