Михайлова О. С., Гуманкова О. С. (2022) Формування англомовної аудитивної компетентності учнів початкової школи з використанням елементів драматизації. Baltic Journal of Legal and Social Sciences (1). С. 122–131.
1780-Article Text-2069-1-10-20220801.pdf
Завантажити (351kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено питання використання драматизації в процесі формування англомовної аудитивної компетентності учнів початкової школи. Проаналізовано сутність понять «аудитивна компетентність», «драматизація» та визначено характеристики драматизації в процесі навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку. Окреслено особливості використання драматизації у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку та доведено важливість їх використання на початковому етапі навчання. Особлива увага приділяється практичним аспек-там реалізації методу драматизації в процесі формування англомовної аудитивної компетентності учнів початкової школи на уроках англійської мови. Авторами визначено етапи навчання аудію-вання як виду мовленнєвої діяльності. У статті представлено поетапний комплекс вправ для форму-вання англомовної аудитивної компетентності учнів початкової школи з використанням елементів драматизації та практичну ілюстрацію кожного етапу. Метод драматизації автори вважають дієвим засобом оптимізації формування англомовної аудитивної компетентності учнів початкової школи на уроках англійської мови.Ключові слова: аудитивна компетентність, драматизація, учні початкової школи, англійська мова, метод драматизації, навчання аудіювання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | В. С. Кравець |
Дата подачі: | 30 Лист 2022 13:39 |
Оновлення: | 30 Лист 2022 13:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34906 |