Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Зовнішні і внутрішні чинники розвитку системи професійної підготовки вчителів Англії в умовах формування європейського простору вищої освіти

Поліщук Л. П., Пушкар Т. М. (2020) Зовнішні і внутрішні чинники розвитку системи професійної підготовки вчителів Англії в умовах формування європейського простору вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Т. 2, № 33. С. 282–288. ISSN 2308-4863. DOI: 10.24919/2308-4863.2/33.215888.

[thumbnail of 47.pdf]
Preview
Текст
47.pdf

Завантажити (340kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів; визначе-
ні об’єктивні чинники, які вплинули на розвиток системи педагогічної освіти Англії. З’ясовано, що реформування
системи підготовки майбутніх учителів Англії спричинено внутрішніми і зовнішніми чинниками. До зовнішніх
чинників ми відносимо входження в освітній простір Європи, здійснення модернізації освітньої діяльності в
контексті європейських вимог до підвищення рівня підготовки вчителів, до внутрішніх чинників – оновлення
системи професійної підготовки майбутніх учителів.
Детальне вивчення нормативних документів дозволяє стверджувати, що в Європі відбуваються кардинальні
зміни як у системі педагогічної освіти, так і у вимогах до рівня готовності майбутніх учителів загалом. Ці вимо-
ги виступають європейськими орієнтирами щодо створення комплексів програм, спрямованих на оновлення зміс-
ту професійної підготовки майбутніх учителів в умовах інтеграції європейських країн, зокрема Англії й України.
У статті проаналізовано вимоги до професійної підготовки вчителів в Англії і встановлено, що стрижневи-
ми державними документами стандартизації базової підготовки вчителів є Національний стандарт кваліфіко-
ваного вчителя, спрямований на запровадження кваліфікаційних (професійних) вимог до підготовки майбутніх
учителів, які працюватимуть на різних ключових рівнях шкільної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна підготовка, євроінтеграція, зовнішні і внутрішні фактори, європейський досвід
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Тетяна Пушкар
Дата подачі: 14 Груд 2022 18:42
Оновлення: 28 Квіт 2025 20:50
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35482
ДСТУ 8302:2015: Поліщук Л. П., Пушкар Т. М. Зовнішні і внутрішні чинники розвитку системи професійної підготовки вчителів Англії в умовах формування європейського простору вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2020. Т. 2, № 33. С. 282–288. DOI: 10.24919/2308-4863.2/33.215888.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу