Пушкар Т. М., Задоєнко О. І. (2020) Тактико-стратегічний потенціал формування іміджу міжнародних організацій в інтернет-дискурсі. In: Innovative development of science and education : the 3rd International scientific and practical conference. Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”, Athens, Greece, С. 421–426. ISBN 978-618-04-3761-4
INNOVATIVE-DEVELOPMENT-OF-SCIENCE-AND-EDUCATION-24-26.05.20 (1).pdf
Завантажити (645kB) | Preview
Анотація
На межі XXI століття, а саме століття «інформаційних технологій» великого значення набуває тлумачення поняття «імідж», завдяки якому визначається «атмосфера або ж клімат» будь-якої міжнародної інституції.
Інтердисциплінарне поняття «імідж», функціонує у соціології, практичній
психології, педагогіці, політології, представляючи трьохрівневий феномен
індивідуальної, групової і масової свідомості, який фіксує і реалізує цілі його
творців.
Тип ресурсу: | Розділ книги |
---|---|
Ключові слова: | імідж, інтернет-дискурс, інформаційні технології |
Класифікатор: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Тетяна Пушкар |
Дата подачі: | 16 Груд 2022 19:19 |
Оновлення: | 16 Груд 2022 19:30 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35492 |