Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Партнерська взаємодія як базова складова комунікативної компетентності майбутніх педагогів в умовах магістратури

Дубасенюк О. А. (2022) Партнерська взаємодія як базова складова комунікативної компетентності майбутніх педагогів в умовах магістратури. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.. С. 17–24. ISSN 2227-2844.

[thumbnail of Дубасенюк Старобільськ    .pdf]
Preview
Текст
Дубасенюк Старобільськ .pdf

Завантажити (636kB) | Preview

Анотація

У статті представлено результати теоретичного аналізу у науковій літературі проблеми партнерської взаємодії здобувачів вищої педагогічної освіти. Обгрунтовано базові поняття дослідження. Виявлено: партнерська взаємодія являє гуманістично орієнтований педагогічний процес або особистісний контакт суб’єктів освітньо-виховного процесу, що має своїм наслідком взаємні позитивні зміни їх поведінки, діяльності, якостей, відносин. Розроблено модель партнерської взаємодії магістрів, що постає ідеальним образом педагогічної діяльності у визначеному напрямі і вміщує концептуальний, ціле-мотиваційний, змістовий, методичний, результативний компоненти. Створено методику впровадження моделі, що передбачала формування творчого рівня партнерської взаємодії у контексті комунікативної компетентності здобувачів вищої школи, яка включає змістовий, методичний та оцінний складові. Розкрито етапи й напрями впровадження авторської моделі засобами педагогічних дисциплін (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний). Представлено результати педагогічного експерименту. Порівняння результатів констатувального й формувального етапів експерименту виявило позитивні зміни у рівнях розвитку партнерської взаємодії респондентів експериментальної групи, зокрема зростання творчого та конструктивного рівнів. У контрольній групі суттєвих зміни за визначеними параметрами не відбулося. Такий висновок підтверджує ефективність реалізованої в педагогічному експерименті авторської моделі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: партнерська взаємодія, комунікативна компетентність, здобувачі вищої педагогічної освіти.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Олександра Антонівна Дубасенюк
Дата подачі: 18 Груд 2022 17:52
Оновлення: 18 Груд 2022 17:52
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35602
ДСТУ 8302:2015: Дубасенюк О. А. Партнерська взаємодія як базова складова комунікативної компетентності майбутніх педагогів в умовах магістратури. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. 2022.. С. 17–24.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу