Дубравська Н. М. (2002) Підприємництво та соціальна роль підприємця: психологічна ретроспектива. Психологія. Збірник наукових праць НПУ імені М.П.Драгоманова. № 17. С. 258–262.
Preview
Дубравська_1.pdf
Завантажити (107kB) | Preview
Анотація
На основе анализа основных теоретических подходов к проблеме предпринимательства рассматриваются психологические и социально-психологические предпосылки успешной предпринимательской деятельности. Выделяется симптомокомплекс качеств личности преуспевающего предпринимателя.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
| Користувач: | Наташа Степаненко |
| Дата подачі: | 28 Лист 2009 19:47 |
| Оновлення: | 02 Лист 2016 20:12 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3568 |
| ДСТУ 8302:2015: | Дубравська Н. М. Підприємництво та соціальна роль підприємця: психологічна ретроспектива. Психологія. Збірник наукових праць НПУ імені М.П.Драгоманова. 2002. № 17. С. 258–262. |


