Дубасенюк О. А. (2018) Основні напрями та здобутки 30-річної діяльності Житомирської науково-педагогічної школи. American journal of fundamental, applied & experimental research. С. 28–33. ISSN 2474-9397.
Дубасенюк, Америка.pdf
Завантажити (561kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано актуальну проблему підготовки науково-педагогічних кадрів, обґрунтовано роль та сутність наукової школи, її вплив на розвиток сучасної науки. Представлено наукові доробки 30-ти річної діяльності Житомирської наукової школи «Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів». Виокремлено етапи її розвитку: аналітико-пошуковий, диференціації, систематизації та узагальнення, концептуалізації наукових знань. Подано дослідницьку проблематику наукової школи та її дочірніх шкіл у сфері професійно-педагогічної освіти. Показано напрями діяльності 9 науково-методичних центрів і лабораторій, які діють у межах школи. Розглянуто практикоорієнтовані засади наукової школи, зокрема розроблене науково-методичне забезпечення професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Представлено результати міжнародної співпраці з науковцями Італії, Польщі, Чехії, Словакії та спільної діяльності з громадськими науковими організаціями. Визначено перспективи діяльності наукової школи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | наукова школа, наукова освіта, Житомирська наукова школа, етапи розвитку, основні напрями діяльності, дослідницька проблематика, міжнародна співпраця. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Олександра Антонівна Дубасенюк |
Дата подачі: | 25 Груд 2022 12:21 |
Оновлення: | 25 Груд 2022 12:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35705 |