Куцевол О. М. (2004) Кореляція проекту уроку та імпровізації в процесі творчої методичної діяльності вчителя літератури. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 15. pp. 19-23.
04komdvl.pdf
Download (147kB) | Preview
Abstract
Стаття присвячена дослідженню одного із складників методичної творчості вчителя – імпровізації. Розгля-нуто погляди сучасної педагогічної та методичної науки на природу цього явища, механізм його виникнення, стадійність проходження процесу імпровізації, класифіковано її різновиди. З'ясовано особливості кореляції плану та імпровізації в ході реалізації вчителем-словесником проекту уроку. Ключові поняття: методична творчість, навчально-виховна парадигма, педагогічна імпровізація, її механізм, стадійність проходження, імпровізаційні вміння вчителя-словесника.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools P Language and Literature > PN Literature (General) |
| Depositing User: | Users 341 not found. |
| Date Deposited: | 02 Dec 2009 10:52 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 23:41 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3581 |
| ДСТУ 8302:2015: | Куцевол О. М. Кореляція проекту уроку та імпровізації в процесі творчої методичної діяльності вчителя літератури. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2004. № 15. pp. 19-23. |


